Projectcoördinator

Werken bij het leukste bedrijf van de regio.

Intersell is een middelgrote aannemer, actief in Amsterdam, Almere en ’t Gooi en omstreken. Met een team van zo’n 120 vaste medewerkers voeren we opdrachten uit voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, particulieren en overige opdrachtgevers. In hoofdzaak houden wij ons bezig met renovatie-, transformatie-, en onderhoudsprojecten en voeren wij voor diverse woningcorporaties mutatie- en klachtenonderhoud uit. Bovendien vindt op beperkte schaal nieuwbouw van (luxe) woningen en onroerend goed plaats.

Over Intersell
Over Intersell

Onze missie:

“Voortdurend verbeteren” is het op een duurzame manier samenwerken, verbeteren en in standhouden van leefomgeving, producten en diensten waarbij mensen centraal staan.

Onze Visie:

Wij willen de meest gewenste voortdurend verbeterende vastgoedpartner zijn van initiatiefase tot en met exploitatiefase.

Wij beschikken over een fantastisch kantoor in Naarden, met een mooie open werkomgeving, waar werken als zeer plezierig wordt ervaren.

Functieomschrijving

Wegens groei van de orderportefeuille zijn wij op zoek naar een projectcoördinator. Onze projectcoördinator is de spin in het web van onze bouwprojecten. Een bredere rol dan traditionele werkvoorbereiding, je draagt (mede)verantwoordelijkheid voor de voorbereiding van onze projecten. Je denkt vooruit en je combineert je vaardigheden op het gebied van proces- en technisch management met gedegen vakinhoudelijke kennis. Je vindt het leuk om alle voorbereidende werkzaamheden voor “onze jongens” op de bouw tot in perfectie voor te bereiden. Je vind het niet erg om vraagbaak te zijn. Je werkt graag in teamverband samen en vindt vind het leuk om mee te helpen om Intersell voortdurend te verbeteren.

De werkzaamheden van de projectcoördinator zijn erg divers. Denk aan het beoordelen en opstellen van detailontwerpen, inkopen van materialen en diensten, eventueel aansturen van ontwerpspecialisten en onderaannemers, contact met bewoners en/of gebruikers, opstellen werk- en keuringsplannen, minimaliseren van de risico’s in projecten en maximaliseren van de impact van de uitvoering. (mede)bewaken van de voortgang van projecten in tijd, geld en risico’s.

Functie-eisen

Voel je er wat voor om te komen werken bij het leukste bedrijf van de regio, dan voldoe je aan de volgende functie-eisen:

  • werk onder verantwoording van de projectleiding;
  • Een projectcoördinator moet in de eerste plaats een deskundige zijn op het gebied van techniek en technisch inzicht hebben;
  • Ervaring met bestaande (binnenstedelijke) bouw.
  • Je hebt een HBO bouwkunde opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de verschillende, geïntegreerde, contractvormen en werkwijzen zoals: UAV / D&C / Bouwteam;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • kennis en /of ervaring met teken en calculatie pakketten en ERP programmatuur;
  • Je bent gestructureerd en zelfstandig;
  • Je bent in staat om overzicht te bewaken zonder de details uit het oog te verliezen;
  • Je bent resultaatgericht, initiatiefrijk en analytisch sterk;
  • Affiniteit met het doorlopen van verschillende stadia van projectontwikkeling is een pré.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, e.e.a. afgestemd op ervaring en leeftijd. Daarnaast bieden wij een plezierige werkomgeving, veel ruimte voor scholing en ontwikkeling met een no nonsens beleid.

Solliciteren

Vul hier uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in
Vul hier uw telefoonnummer in
Vul hier uw e-mailadres in
Vul hier uw woonplaats in
Voeg een geldig CV toe van maximaal 2MB

Toegestaan formaat: *.doc, *.docx of *.pdf (max. 2MB)